ویژگی سایت فروشگاهی خوب

یک سایت فروشگاهی خوب از نظر طراحی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

در اینکه یک سایت فروشگاهی با سایر سایت هایی که در دنیای اینترنت می بینیم، بسیار متفاوت است هیچ شکی نیست، از این روز نمی توان پروژه ی طراحی یک سایت فروشگاهی را به هر طراح سایتی سپرد، چرا که هم از نظر ساختار، هم از نظر معماری و مهم تر از همه امنیت و سیستم پشتیبانی از فروش باید قواعد و اصولی در نظر گرفت که رضایت کاربر و فروشنده را جلب کند. بنابراین باتجربه تر ها این کار را بهتر انجام می دهند. در طراحی یک سایت فروشگاهی پارامترهای مهمی در نظر گرفته می شود که از این میان، ما به بررسی چند گزینه مهم پرداخته ایم، که برایمان اهمیت دارند:

سرعت لود سایت یکی از مهم ترین پارامتر ها برای جذب مشتری است چرا که این روزها کاربران به سایت های کند سرعت علاقه ای نشان نمی دهند.  از طرفی تعداد سایت های مشابه نیز بسیار زیاد است و این موجب می شود که کاربر به انتظار ننشیند و به راحتی سایت را بسته و وارد سایت رقیب شود. از این رو آرتا مارکتینگ با توجه به اینکه به کارایی سایت اهمیت می دهد با استفاده از تکنولوژی های روز سعی دارد سایتی چابک با حداکثر سرعت لود طراحی نماید.

دیگر گزینه ای که برای کاربران بسیار اهمیت دارد حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شان است. از این رو آرتا مارکتینگ با بهره گیری از سرویس های امنیتی تمامی فروشگاه ها را با امنیت بالا طراحی می کند تا مشتری نهایت رضایت از سرویس شما داشته باشد.

یک فروشگاه نباید بعد از فروش محصول مشتری را تنها بگذارد بلکه باید با پشتیبانی کامل سوالات و ابهامات وی را رفع کند. آرتامارکتینگ با تجربه ای که سال ها در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی دارد با طراحی سیستم ارتباط با مشتری سعی دارد رابطه شما و مشتری را بهینه کرده به گونه ای که هیچ سوالی از مشتری بی پاسخ نمانده و به خرید های مجدد نیز ترغیب شود.

یک فروشگاه خوب نباید از نظر فنی دارای ایراداتی باشد که مشتری بعد از تحویل آن نتواند نهایت استفاده از آن را ببرد. چرا که همه مدیران سایت ها  و فروشگاه ها دانش کد نویسی را نمی دانند به همین جهت سایت باید در نهایت کمال و بی نقصی طراحی شده و به فروشنده واگذار شود. علاوه بر این که آرتا مارکتینگ بر کار بی نقص متعهد است، تلاش دارد تا در کنار شما باشد تا مشکلات احتمالی را سریع حل کند..

دوستدارین اینترنتی پول در بیارین ؟

طراحی و توسعه توسط نوید نجف پور